Чому J’erelia?
Коли на світ з’являється дитина, їй обов’язково дають ім’я. Те ж відбувається при народженні нового бренда.
Назва нової косметичної марки J’erelia має свою історію. Назва ця не овіяна казковими легендами та не походить від імені видатних вчених або їхніх коханих, дочок... Все набагато прозаїчніше, реалістичніше, а значить, – правдивіше.
Слово «j’erelia» бере свою назву від українського слова «джерело», що має ряд значень. Так, джерелом називають водний струмінь, що б’є на поверхню з-під землі. Також джерело – це документ, на основі якого створюють наукове дослідження або черпаються знання для інших сфер діяльності. Саме тому J’erelia – це джерело здоров’я та краси для всієї родини.
Основні закони ТМ J’erelia
У кожній компанії є чітко сформульований набір правил і законів, за якими працюють її співробітники. Компанія J’erelia – не виняток. З перших днів створення нового косметичного бренда всі, хто був причетний до цього процесу, чітко розуміли, що:
J’erelia – це косметичний бренд з українським корінням. Уся продукція цієї національної торгової марки вироблена виключно українськими виробниками на потужностях українських заводів.
J’erelia – це товари високої якості. Всі продукти бренда виготовляються з екологічно безпечної та натуральної сировини. Вся продукція сертифікована, має санітарно-гігієнічні висновки МОЗ України.
J’erelia – це широкий та різноманітний асортимент товарів, розрахований на будь-який вік і стать. Це косметичні засоби для догляду за шкірою, тілом, волоссям. Продукти для здорового харчування, натуральні засоби для прання та прибирання дому. Крім того, це колекція дитячого одягу, для якої дизайнерка бренда вибирала виключно натуральні тканини.
Джерелія – 100% український бренд. Старт продажів відбувся у травні 2015р в Україні. 2016 року планує вийти на міжнародний ринок.
Навіщо українцям J’erelia?
Нині українці не можуть поскаржитися на дефіцит косметичної продукції: на полицях магазинів є величезне різноманіття засобів, що забезпечують ретельний догляд за тілом – від маківки до п’ят – і домом – від вікон до дверей. Часом від різноманіття косметичних товарів у споживачів голова йде обертом: що вибрати? який продукт якісніший? Більшість губиться перед кількістю запропонованого асортименту, але всі схожі в одному: ними без винятку рухає пристрасть до краси. І краса перемагає!
ТМ J’erelia створювали для того, щоб дати кожному українцю не тільки красу, а й відмінну якість товарів. Товари J’erelia допоможуть кожному члену сім’ї (навіть карапузові!) виглядати й відчувати себе відмінно, правильно піклуватися про своє здоров’я.
Коли українські підприємці задумували створити новий національний бренд J’erelia, вони розуміли, що вся продукція – від косметичних засобів, колекції одягу та аксесуарів до лінійки продуктів харчування – буде випускатися українськими виробниками. Така тенденція диктує створення нових робочих місць для українців, багато з яких в умовах нинішньої економічної ситуації стали безробітними.
Тому можна сміливо говорити про те, що купуючи продукцію ТМ J’erelia, кожен українець підтримує свого співвітчизника, а значить, вносить свій внесок у розвиток економіки країни.
Приєднуйтесь до дружної сім’ї J’erelia!
І нехай девіз «Купуй українське!», від якого сьогодні у більшості набита оскома, буде не порожнім звуком, а гаслом, в якому поєднується патріотизм і щира любов до української землі!
Інтерв'ю з засновниками компанії.
Хто подарував нам J’ERELIA?
У витоків виникнення українського бренду J’ERELIA стоять дві, без перебільшення, поважні й амбіційні постаті. Це вітчизняні бізнесмени, які з того самого часу, відколи Україна стала на непростий шлях формування незалежної держави, багато й плідно працювали, вкладаючи зароблені кошти у розвиток українського підприємництва. Наші герої – Андрій Прокопенко та Сергій Щербина.
Андрій, Сергій, розкажіть, як виникла ідея створення нового бренда, тим більше тепер, коли Україна стоїть на порозі війни з одного боку, та в умовах економічної кризи – з іншого?
АНДРІЙ: Звичайно, у такі скрутні для держави часи просто чекати, чим все скінчиться, – це безризикова стратегія. Можна перекласти відповідальність за майбутнє країни на когось іншого – уряд, державу тощо. Але ми пішли іншим шляхом – взяли на себе всі ризики й започаткували нову компанію.
СЕРГІЙ: Наша мета полягала у створенні такої компанії, яка б підтримала вітчизняного виробника, насамперед середнього та малого бізнесу, приватних підприємців у тому числі. Наша діяльність направлена на збереження робочих місць та створення нових. Ми прагнемо надати споживачеві достойний та доступний вітчизняний продукт. Все це в цілому сприятиме розвитку економіки України.
Розкажіть детальніше про асортимент вашої продукції…
АНДРІЙ: Він досить великий та різноманітний, розрахований на будь-який вік та стать. Косметичні засоби догляду за шкірою, тілом, волоссям. Продукти для здорового харчування, 100 % натуральні засоби для прання та прибирання.
СЕРГІЙ: У нашому асортименті також знайшлося місце для колекції дитячого одягу. Дизайнерка, з якою ми співпрацювали, зробила неймовірно яскраву колекцію для дітлахів. Увесь одяг та аксесуари виготовлено майстринями Прикарпаття.
Але чому люди, які раніше купували продукцію інших торгових марок, мають відмовитись від улюблених брендів та обрати вашу продукцію?
АНДРІЙ: У нас дуже багато плюсів. Насамперед це ціна нашої продукції. Ми запропонуємо доступну ціну споживачеві, оскільки за рахунок виключно українського виробництва зменшується залежність вартості продукції від коливань курсу долара.
СЕРГІЙ: А через те, що наш товар не перетинає кордони, ми виключаємо сплату зборів та митних податків.
Чим ще, крім справедливої ціни, ви зможете здивувати своїх клієнтів?
СЕРГІЙ: Ми подбали про те, щоб усі продукти нашого бренда були виготовлені з екологічно безпечної та натуральної сировини. І це є ще одним з основних принципів нашої компанії. Вся продукція ТМ J’erelia створена у сучасних лабораторіях українськими виробниками на потужностях українських заводів. Усі наші продукти сертифіковані, мають санітарно-гігієнічні висновки МОЗ України.
АНДРІЙ: Ми хочемо, щоб українці стали заможними та щасливими, і позиціонуємо ТМ J’erelia як бренд здоров’я та краси для кожної української родини. І дуже прагнемо того, аби це справдилося!
Умови співпраці з Джерелією.
Людина, яка зареєструвалась у компанію, називається VIP-клієнтом, тому що тепер вона сама себе обслуговуватиме (сама оформлятиме заказ, сплачуватиме його, тощо).
1.Реєстрація в компанію Джерелія завжди безкоштовна по реферальній зсилці.
2. Знижка 25% від цін в каталозі
3. Є акції як для новачків, так і для спонсорів. Дивіться тему "Акції"
4. Каталог діє 3 тижні. Закачати каталог можна в розділі "Каталог" - "Інтерактивний каталог": http://jerelia.com/uk-ua/interactivecatalog/?ref=1129234
5. Якщо Ви 5 каталогів підряд не робили замовлень - ваш номер видаляється.
6. Мінімальне замовлення - від 200 грн до сплати. Менші замовлення система не пропускає.
Також в кожне замовлення добавляєтсья сервісний збір 16,80 грн. Є можливість купити абонемент на рік за 199 грн, тоді сервісного збору в замовленнях не буде
7. Доставка завжди безкоштовна:
1) укрпоштою (можливі передоплата або оплати при отриманні)
2) Новою поштою (можливі: передоплата або оплата при отриманні (комісія 9,80 грн за перевід коштів у компанію)
3) на представництво компанії. (можлива тільки передоплата) Список представництв: https://jerelia.com/uk-ua/home/agency/?ref=1129234
8. Оплата - або передоплата з будь-якої картки через Інтернет, або за допомогою терміналів 24нонстоп, або ж оплата при отриманні товару (ще називається післяоплата)
Щоб отримувати заробіток по Компенсаційному Плану компанії - потрібно зробити особисте замовлення на 200 грн ОО або більше. ОО - це особистий об'єм. Детальніше про ОО читайте в темі "Компенсаційний план"
Телепередача "Здравые мысли" с Еленой Филатовой
жми ссылку https://www.youtube.com/watch?v=sYc9EEZMaIw
Комментариев нет:
Отправить комментарий